Dziś był mój pierwszy raz ... pierwszy raz na H-D
Ponoć wszyscy kiedyś skończymy na Harleyu ... na mnie przyszedł już czas


Silnik V-Twin Revolution Max 1250 cc o mocy 145 KM
– brzmi dobrze, choć producent raz podaje 145 (ponad), a raz 150 KM

Waga 228 kg
– nie za ciężki, nie za lekki
Kawał silnika jest

Gdybym miał zbędne 100 tyś PLN, to bym kupił

Chyba nigdy wcześniej, tak szybko nie polubiłem się z żadnym motocyklem. Po 30 km czułem się z nim jak z najlepszym kumplem.
Nigdy wcześniej nawet za bardzo nie patrzyłem na motocykle z Milwaukee..., a teraz
Na wielki plus zasługuje pozycja za kierownicą, wygodna kanapa, widoczność do tyłu, regulowana szyba która zapewnia bardzo dobrą ochronę przed pędem powietrza.
Silnik jest mocny. Mi osobiście najbardziej podoba się tryb Sport, bo reszta trybów jest anemiczna



Tablet szału nie robi


Na śmiganiu w terenie słabo się znam, ale postanowiłem zjechać z twardego...


.. i pobrudziłem opony




Powrót na twarde podłoże




Nie ma to jak dobra nitka winkli


Wszystko fajnie, ale cena, czyni cuda

Trzeba mieć cały worek siana na taki sprzęt
Idę zagrać w totka. Trzymajcie kciuki

Jak wygram kupę siana, każdemu kupię po H-D
