Grudzień 08, 2021, 14:16:58 pm

Autor Wątek: Cześć wszystkim!  (Przeczytany 2179 razy)

Offline Michal

  • Honda Deauville 650, Honda CB750 seven fifty
  • 0 km/h
  • Wiadomości: 2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Skąd: Mierzynek
Cześć wszystkim!
« dnia: Sierpień 25, 2021, 20:59:26 pm »
Cześć,

Jak się pewnie domyślacie mam na imię Michał i jeżdżę tzw "devolajem". W garażu bawię sie/składam moja zabawkę- seven fifty (premiera na następny sezon)  ;)

Miałem już okazję poznać parę osób z forum na niedzielnym wypadzie w Bory Tucholskie. Tak jak obiecałem, konto założone.  ; :oki:
Do zobaczenia na wspolnych spotach/wyjazdach.
 :yeah: :yeah: :yeah:

Offline zibi

  • HONDA NC750XAG RC90 BMW R NINE T URBAN G/S HONDA NC750XA RH09
  • 300 km/h
  • ******
  • Wiadomości: 12479
  • Are You Talking To ME? !!!
    • Fundacja na rzecz Wspierania Turystyki Motocyklowej
  • Skąd: Toruń
Odp: Cześć wszystkim!
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 25, 2021, 21:02:06 pm »
Cześć :)

Offline Rotmistrz

  • Honda NT650V Deauville
  • 220 km/h
  • *****
  • Wiadomości: 1521
  • Płeć: Mężczyzna
  • Skąd: Toruń
Odp: Cześć wszystkim!
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 25, 2021, 21:19:21 pm »
Cześć. Dewolaj zacny sprzęt

Wysłane z mojego SM-N770F przy użyciu Tapatalka


Offline Derkoś

  • Honda VFR800X Crossrunner
  • Moderator Globalny
  • 300 km/h
  • *****
  • Wiadomości: 7401
  • Płeć: Mężczyzna
  • Skąd: Toruń Podgórz
Odp: Cześć wszystkim!
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 25, 2021, 21:32:22 pm »
Witaj , devolajow tu się przewija sporo

Offline Elastyna

  • Yamaha MT07 Tracer
  • 80 km/h
  • **
  • Wiadomości: 237
  • Płeć: Kobieta
Odp: Cześć wszystkim!
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 25, 2021, 21:53:25 pm »
Witaj!

Wysłane z mojego SM-A415F przy użyciu Tapatalka


Offline przemek0113

  • Honda Deauville NT 650V
  • 220 km/h
  • *****
  • Wiadomości: 1397
  • Płeć: Mężczyzna
  • Skąd: Toruń
Odp: Cześć wszystkim!
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 25, 2021, 22:03:06 pm »
Siemka.

Jaki kolor ma sprzęt?

 
Cześć. Dewolaj zacny sprzęt

Wysłane z mojego SM-N770F przy użyciu Tapatalka



Stare dobre sprzęty  :oki:
Każdy może być fajnym, ale bycie obłędnym wymaga praktyki...   :-)

Offline AniaS

  • Honda CBF 600
  • 180 km/h
  • ****
  • Wiadomości: 768
  • Płeć: Kobieta
  • Skąd: Kobylarnia
Odp: Cześć wszystkim!
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 25, 2021, 22:11:31 pm »
Cześć Michał  :girl:

Offline Michal

  • Honda Deauville 650, Honda CB750 seven fifty
  • 0 km/h
  • Wiadomości: 2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Skąd: Mierzynek
Odp: Cześć wszystkim!
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 25, 2021, 22:19:39 pm »
Siemka.

Jaki kolor ma sprzęt?


Wygląda jak czarny, ale w słońcu wpada w fioletową perłę
https://photos.app.goo.gl/xSUe7QNR8BDrKke36

Offline Duch

  • KMZ K-650, Honda XL600V Transalp, Suzuki DL AL7 650XT V-Strom
  • Administrator
  • 300 km/h
  • *****
  • Wiadomości: 11633
  • Płeć: Mężczyzna
  • Skąd: Toruń
Odp: Cześć wszystkim!
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpień 25, 2021, 22:37:23 pm »
Siemka.

Jaki kolor ma sprzęt?

 
Cześć. Dewolaj zacny sprzęt

Wysłane z mojego SM-N770F przy użyciu Tapatalka



Stare dobre sprzęty  :oki:

Odgrzewane kotlety  :naughty:

Cześć,


Siema  :yeah:
Takiej władzy w naszych progach wszyscy chcielibyśmy podziękować w kilku nie do końca pięknych słowach
Z wyrazami szczerej niewdzięczności dla skurwysynów nie mamy litości! Moja nacja - moja tonacja, Moja nacja - moja tonacja.

Offline przemek0113

  • Honda Deauville NT 650V
  • 220 km/h
  • *****
  • Wiadomości: 1397
  • Płeć: Mężczyzna
  • Skąd: Toruń
Odp: Cześć wszystkim!
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpień 25, 2021, 22:43:49 pm »
Siemka.

Jaki kolor ma sprzęt?

 
Cześć. Dewolaj zacny sprzęt

Wysłane z mojego SM-N770F przy użyciu Tapatalka



Stare dobre sprzęty  :oki:

Odgrzewane kotlety  :naughty:

Cześć,


Siema  :yeah:

Odgrzewane też bywa dobre  :hmm:
Każdy może być fajnym, ale bycie obłędnym wymaga praktyki...   :-)

Offline czarny

  • HD 1200 ; BMW 1150 GS
  • 220 km/h
  • *****
  • Wiadomości: 1152
  • Płeć: Mężczyzna
  • Skąd: Toruń
Odp: Cześć wszystkim!
« Odpowiedź #10 dnia: Sierpień 25, 2021, 23:04:17 pm »
Witaj!

Offline Duch

  • KMZ K-650, Honda XL600V Transalp, Suzuki DL AL7 650XT V-Strom
  • Administrator
  • 300 km/h
  • *****
  • Wiadomości: 11633
  • Płeć: Mężczyzna
  • Skąd: Toruń
Odp: Cześć wszystkim!
« Odpowiedź #11 dnia: Sierpień 25, 2021, 23:21:24 pm »
Siemka.

Jaki kolor ma sprzęt?

 
Cześć. Dewolaj zacny sprzęt

Wysłane z mojego SM-N770F przy użyciu Tapatalka



Stare dobre sprzęty  :oki:

Odgrzewane kotlety  :naughty:

Cześć,


Siema  :yeah:

Odgrzewane też bywa dobre  :hmm:

Kwestia na jakim oleju ;)
Takiej władzy w naszych progach wszyscy chcielibyśmy podziękować w kilku nie do końca pięknych słowach
Z wyrazami szczerej niewdzięczności dla skurwysynów nie mamy litości! Moja nacja - moja tonacja, Moja nacja - moja tonacja.

Offline Kazek

  • 180 km/h
  • ****
  • Wiadomości: 551
  • Płeć: Mężczyzna
  • Skąd: Rynarzewo HBTHRV
Odp: Cześć wszystkim!
« Odpowiedź #12 dnia: Sierpień 26, 2021, 06:49:47 am »
Cześć 🙂

Offline KoZi

  • 300 km/h
  • ******
  • Wiadomości: 2466
  • Płeć: Mężczyzna
  • Classic Power !
  • Skąd: Łysomice/Toruń
Odp: Cześć wszystkim!
« Odpowiedź #13 dnia: Sierpień 26, 2021, 08:30:43 am »
Yoł  :oki:
(>’o’)>  classic, vintage, custom, oldschool, youngtimer

Offline cezi

  • Suzuki Bandit 1250
  • 300 km/h
  • ******
  • Wiadomości: 5595
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kiedy czuję pęd powietrza...
  • Skąd: Toruń
Odp: Cześć wszystkim!
« Odpowiedź #14 dnia: Sierpień 26, 2021, 08:56:21 am »
Czołgiem  :yeah:
Dewolaj jak Dewolaj  :popcorn:  ;) Lecz Seven Fifty , to już fajna  :)