Garaż > Laboratorium C-MOTO
Jazdy testowe różnymi modelami BMW
vlad:
Zacznę tu powoli opisywać swoje wrażenia i emocje jakie przysporzyła jazda na tych motocyklach. Niech może reszta chłopaków też dopisze swoje :)
Pewnego słonecznego dnia o godz. 10.00 stanęliśmy przed szklanymi drzwiami BMW Dynamic Motors i dzięki uprzejmości chłopaków z działu moto, dostaliśmy pięć motocykli: R1200RT, F800GS ADV, F700GS, S1000XR, R1200r nine T. Oprócz motocykli dostaliśmy też limit kilometrów, którego nie mogliśmy przekroczyć (400 km) i limit czasowy, którego też nie mogliśmy przekroczyć (do max. godz. 16.30), a który przekroczyliśmy z niemałą nawiązką - jeszcze raz przepraszamy :pacpac:
Pojechaliśmy na Kaszuby. Drogą główną, potem odbiliśmy na kręte, nierówne drogi drugorzędne, potem kawałek drogą potwornej jakości z połatanego asfaltu, a powrót to równa jak stół autostrada. Chcieliśmy porównać/zobaczyć jak te motocykle spisują się w różnych warunkach drogowych na "turystycznej" trasie. W między czasie zamienialiśmy się tak żeby każdy miał okazję jechać wszystkim.
S1000XR - motocykl mocny, dynamiczny, szybki, chętnie reaguje na odkręcenie gazu. Moc oddaje zdecydowanie i konkretnie, ale bez jakichś nieprzewidywalnych szarpnięć, zaskakujących "dołów" czy zrywów. Przyspieszenie odbywa się równomiernie. Silnik elastyczny, można jechać tempem turystycznym i krajoznawczym, a za chwilę na tym samym biegu popędzić z siłą wiatru. Dobra osłona przed wiatrem. Zawieszenie raczej twarde jak na enduropodobną karoserię, to typowo szosowy motocykl, raczej na równe asfalty. Na dziurach będzie twardo, na gładkim asfalcie będzie wspaniale. Jak każde BMW bardzo fajnie składa się w zakręty - tak jak chcemy i wtedy kiedy chcemy. Dla mnie motocykl mógłby dostać jeszcze jedno ustawienie zawieszenia - tryb enduro/nierówne drogi i wtedy byłby wspaniały.
....cdn...
Duch:
400 km na 5 motocykli? pojechaliście do Torunia i nazad :P
JarekAT:
BMW R nineT Scrambler
Najkrócej.
Wilk w owczej skórze.
Mały ale wariat.
Motocykl przynoszący dużo frajdy z jazdy, a do tego nie są potrzebne owiewki i pierdylion innych gadgetów. Reakcja na gaz świetna, dźwięk przy każdym dodaniu gazu zachęca do odkręcania i to na seryjnym wydechu.Można się zakochać w tym sprzęcie.
Zawieszenie sztywne, mało komfortowe na nierównych drogach. Ale wygoda to nie wszystko. Dobrze się prowadzi i przyspiesza jak rakieta.
Ochrona od wiatru żadna co można było zauważyć na autostradzie. Vlad o tym może dużo więcej powiedzieć ;)
Maszyna nie dla dużych ludzi. Ja wyglądałem jak na psie ;) Nie przeszkadzało mi to w wyciąganiu maksimum przyjemności z jazdy tym motocyklem.
Polecam dla tych, którzy lubią wrażenia. :)
Duch:
Jarek, właśnie zdałeś test na nie bycie starym ramolem :thumbup:
outsider:
--- Cytat: Duch w Październik 09, 2017, 23:02:31 pm ---Jarek, właśnie zdałeś test na nie bycie starym ramolem :thumbup:
--- Koniec cytatu ---
Ściemnia. On JEST starym ramolem i teraz robi wszystko, łącznie z używaniem słownictwa zaczerpniętego z przeczytanych wypowiedzi młodocianych entuzjastów motocyklizmu, oraz entuzjastycznych wypowiedzi na temat dynamicznych i całkiem nierozsądnych motocykli aby odżegnać się od opinii która przylgnęła do niego całkiem słusznie i zupełnie nieodwracalnie. Jarek, Ty stary ramolu... :laie: :laie: :laie:
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej