Wrzesień 29, 2022, 15:23:03 pm

Ostatnie wiadomości

Strony: 1 ... 8 9 [10]
91
Laboratorium C-MOTO / Z serii szukamy następcy - BMW K1600 Grand America
« Ostatnia wiadomość wysłana przez mski dnia Sierpień 07, 2022, 18:51:44 pm  »
​Z cyklu następca Tigera 1200 niespiesznie poszukiwany...

Dziś, w niedzielę 7.08.2022 udało się dzięki uprzejmości BMW Sikora z Bielska Białej wypożyczyć jedyną, dostępną w Polsce wersję K1600 w wersji z kuframi - K1600B Grand America w pięknym malowaniu Midnight - dopłata jedyne 11490 zł wg konfiguratora!!


Swoją drogą bardzo miło ze strony dilera, że na weekendy w Szczyrku stworzył strefę tzw. chilloutu. gdzie poza pyszną kawą, lodami i muzyką jest opcja jazd testowych po krętych drogach beskidu żywieckiego...


Do rzeczy, pogoda kapryśna, wg prognoz bez deszczu, dojeżdżamy w lekkiej mżawce, na miejscu cisza, ochrona informuje, że dziś nic nie będzie na Arenie Amfiteatru w Szczyrku. Idziemy na kawę do Ski and Bike Cafe Muzeum - polecam mega wystrój, pyszna kawa - mieszkamy niedaleko, a zawsze ze względu na tłumy omijamy to miasteczko szerokim łukiem ;-)



Pijemy pyszną kawę, wchłaniamy ciasto z budyniem i jakiś tam deser fit z chia i czekamy, wybija 11-sta idziemy, miejsce zaczyna tętnić życiem, ale spóźniamy się i jesteśmy na ostatnim 3 miejscu podium, jazda wyznaczona na 12:30 - tak niestety max 45 minut tyle jest do dyspozycji bo motocykl jedzie w poniedziałek dalej (swoją drogą sporo już testów przeszedł - prawdziwa gwiazda Youtuba)



Czekamy, zwiedzamy, włóczymy się, to się jakiś zespół się przewinie - kończy się tzw Tydzień Kultury Beskidzkiej, a tańcom i śpiewom nie było końca...


Wybiła 12:30, krótki instruktaż, jedziemy, najpierw powoli, mijamy tłumy, potem nie śpiesznie w przeciwną stronę.

Pierwsze metry, SZOK!. Jak to idzie, jaki komfort, jak cicho, jak płynnie. Szok minął, ciśniemy dalej, i... dalej tak samo... jaki komfort, jak cicho, jak płynnie. Na początek obraliśmy trasę na Żywiec (w drugą stronę na Wisłę, przez Biały Krzyż niestety o tej porze to już korki), powoli, miasteczkami, nieśpiesznie, zaznajamiamy się z maszyną. W Żywcu odbijamy na Bielsko na S1 - teraz prawdziwy test na ciszę... i cicho, z przodu, cisza, z tyłu cisza, 140 lekko duje, 150..160 komfort, więcej się nie da, niestety odcinka (wersja Grand America ma odcięcie przy 160 km/h), ale to jest chyba to, tzn. ten komfort, którego szukamy.

Agata, zaskoczona, przy 2 BMW nastawiona negatywnie, tym razem niemal natychmiast myśli o kupnie. Ale...

... niestety jest ale... Ta wersja to nie GTL, który chodziła nam po głowie. Jest zupełnie inny, trzeba poczekać na wersję GTL do testów, niestety nie ma, w całym kraju - BRAK.

Pomimo dużej wygody, kanapa, prowadzenie, cisza przy wyższych prędkościach, pozostają niedociągnięcia, i tak:

Kufry

Są, ale wydają się idealne dla 1 osoby na dłuższe podróżowanie, ich kształt przypomina te z Goldwinga, pojemność większa, ale nie do końca ustawne. Kufer centralny mieści 2 kaski, ale trzeba wykombinować jak je ułożyć.


Kanapa

Obie na duży plus, wygodne, szerokie i komfortowe, ta dla pasażera super wygodna, jest to co prawda opcja, pikowana, ale jest wygodna. Czas jazdy nie pozwolił w pełni jej ocenić dlatego też to tylko pierwsze wrażenia. PS. "trzymaczki" w końcu na swoim miejscu nie jak w przypadku R1250 RT.


Wyświetlacz

Jest tak samo wypasiony jak w R1250 RT i moge napisać, że producenci powinni wg mojej opinii iść w tym kierunku. Jest schowek, chłodzony na telefon, łączy się z ekranem, przez dedykowaną aplikację odpalamy mapy i jedziemy. Super proste i skuteczne. Dla mnie to mega plus - bez dodatkowych nawigacji, podłączenia zasilania itp.


Szyba

Wysoka, regulowana elektrycznie, doskonale chroni także plecaczka przed podmuchami, jedyny minus, podobnie jak w R1250RT wyczuwalne jest wietrzenie pleców kierowcy. Trochę dziwne uczucie, ale zapewne wymaga większej ilości czasu spędzonego za kierownicą tego pojazdu.

Skrzynia, elastyczność, wibracje

Tu raczej wszystko na plus. Popularna "6" chodzi płynnie, wymaga przyzwyczajenia przy ruszaniu, ale, nie wibruje, ciągnie od zera i na każdym biegu wyrywa do przodu. Na 6 stym biegu toczy się niespiesznie 50 km/h. Po raz pierwszy quickshifter robi robotę, jest dobrze zestrojony i przy dłuższym użytkowaniu zapewne wspomoże kierowcę w jeździe.


Podsumowanie

Naprawdę ta wersja zrobiła na nas mega wrażenie, pod niemal każdym względem. Czas pokaże czy będzie to następca Tigera, musimy cierpliwie poczekać na dostępność wersji GTL w salonie do testów. Jest nad czym myśleć.

Na dziś dzień K1600 Grand America wysuwa się na 1 wsze miejsce na następce, jednak zostaje małe ALE. cdn

92
Laboratorium C-MOTO / Odp: BUTY TURYSTYCZNE ALPINESTARS AIR PLUS V2 GORETEX XCR
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Derkoś dnia Lipiec 29, 2022, 21:59:01 pm  »
93
Laboratorium C-MOTO / Odp: Shima Powerheat Vest
« Ostatnia wiadomość wysłana przez zero.5 dnia Lipiec 25, 2022, 22:52:11 pm  »
Używam jej od roku, nie tylko na moto, jest świetna. Derekcja mi ja podkrada jak nie patrzę  :)
94
Laboratorium C-MOTO / Odp: CARDO FREECOM 4X
« Ostatnia wiadomość wysłana przez goden dnia Lipiec 24, 2022, 06:13:45 am  »
Na nowy sezon muszę sobie kupić, bo mój src w schubercie już nie daje rady całego dnia grać ulubionej muzyki.


Wysłane z mojego RMX3085 przy użyciu Tapatalka

95
Laboratorium C-MOTO / Odp: Z serii szukamy następcy Tigera - test Goldwinga
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Derkoś dnia Lipiec 23, 2022, 20:18:40 pm  »
Jak już pisałem takie recenzje szanuje i dla takich tematów powstają fora takie jak te  :oki: z tym wężykowaniem to myślę, że jakiś błąd. Kumpel ma goldasa model niżej może latać w każdej prędkości bez takich krzywych akcji
96
Laboratorium C-MOTO / Odp: Z serii szukamy następcy Tigera - test Goldwinga
« Ostatnia wiadomość wysłana przez cezi dnia Lipiec 23, 2022, 20:15:12 pm  »
Recenzja gruba  :)
Mam podobne odczucia do Ducha  ;;)
97
Laboratorium C-MOTO / Odp: Z serii szukamy następcy Tigera - test Goldwinga
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Duch dnia Lipiec 23, 2022, 19:21:02 pm  »
Recenzja pierwsza klasa  :oki: Szczegóły ktore opisałeś sprawiają, że w moich oczach ten motocykl stał się jeszcze bardziej bezsensowny i mogę nienawidzić go z jeszcze większą mocą  ;)

98
Laboratorium C-MOTO / Odp: CARDO FREECOM 4X
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Derkoś dnia Lipiec 23, 2022, 19:01:20 pm  »
Teraz już wiem czemu piłeś tylko po jednym piwie co drugi dzień  ;)

Haha kilka piw i intercom się uzbierał   :laie: :laie: :laie:
99
Laboratorium C-MOTO / Odp: CARDO FREECOM 4X
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Derkoś dnia Lipiec 23, 2022, 18:58:53 pm  »
Baja! Gratuluję zakupu i cieszę się, że udało mi się Ciebie namówić. Przy kolejnej wspólnej wyprawie będzie można poustalać to i tamto podczas jazdy :) No i wersja JBL... to coś czego mi właśnie brakuje w moim zestawie, więc z lekka zazdraszczam ;)

Jak dobrze kojarzę wersja 4+, a 4x różni się wersją Bluetooth , czasem ładowania oraz czasem czuwania , jeżeli te rzeczy dla kogoś nie robią różnicy to wersję 4+ można wychaczyc dużo taniej
100
Laboratorium C-MOTO / Odp: CARDO FREECOM 4X
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Duch dnia Lipiec 23, 2022, 18:52:30 pm  »
Teraz już wiem czemu piłeś tylko po jednym piwie co drugi dzień  ;)
Strony: 1 ... 8 9 [10]