97
« Ostatnia wiadomość wysłana przez goden dnia Wrzesień 02, 2022, 11:32:04 am »
Trochę dodam od siebie bo na liczniku mam już prawie 5kkm.
Wibracje - Nie rozumiem, nie czuję większych wibracji niż miałem na XR, nie mówiąc już o mrowieniu dupki, czy to mojej czy pasażera.
Komfort wiatrowy również dla mnie na plus w porównaniu do BMW, mam 184cm i z szyba podniesioną na max jadę jak bogaty. Zdaję sobie sprawę, że porównujecie do krążowników i może to Wam przeszkadzać, ale nie jest źle patrząc na klasę jaką reprezentuje Tiger.
Moje emocje już opadły od zakupu, więc trochę sprostuję to co wypisywałem - silnik jest zajefajny, ale poniżej 3,5-4 tyś obrotów nie jedzie - tzn, nie szarpie, ale mocy zaczyna przybywać powyżej 4tysięcy. To i tak lepiej niż w XR, i po bezpośredniej przesiadce wydawało się że silnik ciągnie od dołu, ale po czasie stwierdzam, że jednak trochę tych obrotów potrzebuje.
Cały czas będę narzekał na licznik - tablet wielki a informacji tak mało... Wczoraj zrobiłem rundę multistradą v4 - ekran mniejszy się wydaje, a informacje masz wszystkie na jednym ekranie - niczego nie trzeba szukać gdzieś w menu, wszystko albo nawet więcej jest od razu na blacie - tutaj Triumph ma pole do popisu, żeby wprowadzić jakąś aktualizację.
a i jeszcze kwestia opon - Metzeler tourance to są jakieś drewniaki nie opony - na mokrym jak na łyżwach, na suchym lepiej ale trakcja cały czas napierdziela bo brakuje przyczepności ...