Wrzesień 29, 2022, 16:47:04 pm

Ostatnie wiadomości

Strony: 1 [2] 3 4 ... 10
11
Przywitalnia / Odp: Hiho *'*
« Ostatnia wiadomość wysłana przez goden dnia Wrzesień 02, 2022, 19:53:55 pm  »
Hej

Wysłane z mojego RMX3085 przy użyciu Tapatalka

12
Laboratorium C-MOTO / Odp: Z serii szukamy następcy... Tiger GT Pro Vs Tiger Explorer 1200 - nowe vs obecne
« Ostatnia wiadomość wysłana przez goden dnia Wrzesień 02, 2022, 19:49:48 pm  »
A Prokop tak Tigera chwalił ... :hmm:
Bo to super sprzęt, nie ma co się przepychać. Poprostu każdy ma inne preferencje, i każdy zwraca uwagę na inne niuanse.
Krótko mówiąc diabeł tkwi w szczegółach, ogólnie jest zajebiscie, ale w pewnych kwestiach mogliby popracowac bardziej

Wysłane z mojego RMX3085 przy użyciu Tapatalka
13
Laboratorium C-MOTO / Odp: Z serii szukamy następcy... Tiger GT Pro Vs Tiger Explorer 1200 - nowe vs obecne
« Ostatnia wiadomość wysłana przez mski dnia Wrzesień 02, 2022, 18:45:28 pm  »
14
Laboratorium C-MOTO / Odp: Z serii szukamy następcy... Tiger GT Pro Vs Tiger Explorer 1200 - nowe vs obecne
« Ostatnia wiadomość wysłana przez zibi dnia Wrzesień 02, 2022, 15:10:43 pm  »
A Prokop tak Tigera chwalił ... :hmm:

Prokop się nie zna  :smoke:
15
Laboratorium C-MOTO / Odp: Z serii szukamy następcy... Tiger GT Pro Vs Tiger Explorer 1200 - nowe vs obecne
« Ostatnia wiadomość wysłana przez cezi dnia Wrzesień 02, 2022, 15:07:56 pm  »
A Prokop tak Tigera chwalił ... :hmm:
16
Przywitalnia / Odp: Hiho *'*
« Ostatnia wiadomość wysłana przez KoZi dnia Wrzesień 02, 2022, 13:36:22 pm  »
 :PP
17
Przywitalnia / Odp: Hiho *'*
« Ostatnia wiadomość wysłana przez soniq2 dnia Wrzesień 02, 2022, 11:59:38 am  »
Witaj... :-)
18
Laboratorium C-MOTO / Odp: Z serii szukamy następcy... Tiger GT Pro Vs Tiger Explorer 1200 - nowe vs obecne
« Ostatnia wiadomość wysłana przez goden dnia Wrzesień 02, 2022, 11:32:04 am  »
Trochę dodam od siebie bo na liczniku mam już prawie 5kkm.
Wibracje - Nie rozumiem, nie czuję większych wibracji niż miałem na XR, nie mówiąc już o mrowieniu dupki, czy to mojej czy pasażera.
Komfort wiatrowy również dla mnie na plus w porównaniu do BMW, mam 184cm i z szyba podniesioną na max jadę jak bogaty. Zdaję sobie sprawę, że porównujecie do krążowników i może to Wam przeszkadzać, ale nie jest źle patrząc na klasę jaką reprezentuje Tiger.
Moje emocje już opadły od zakupu, więc trochę sprostuję to co wypisywałem - silnik jest zajefajny, ale poniżej 3,5-4 tyś obrotów nie jedzie - tzn, nie szarpie, ale mocy zaczyna przybywać powyżej 4tysięcy. To i tak lepiej niż w XR, i po bezpośredniej przesiadce wydawało się że silnik ciągnie od dołu, ale po czasie stwierdzam, że jednak trochę tych obrotów potrzebuje.
Cały czas będę narzekał na licznik - tablet wielki a informacji tak mało... Wczoraj zrobiłem rundę multistradą v4 - ekran mniejszy się wydaje, a informacje masz wszystkie na jednym ekranie - niczego nie trzeba szukać gdzieś w menu, wszystko albo nawet więcej jest od razu na blacie - tutaj Triumph ma pole do popisu, żeby wprowadzić jakąś aktualizację.
a i jeszcze kwestia opon - Metzeler tourance to są jakieś drewniaki nie opony - na mokrym jak na łyżwach, na suchym lepiej ale trakcja cały czas napierdziela bo brakuje przyczepności ...
19
Przywitalnia / Odp: Hiho *'*
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Maxx dnia Wrzesień 02, 2022, 09:56:33 am  »
hej.
20
Przywitalnia / Odp: Hiho *'*
« Ostatnia wiadomość wysłana przez czarny dnia Wrzesień 02, 2022, 09:50:34 am  »
Witaj
Strony: 1 [2] 3 4 ... 10