Luty 26, 2017, 17:50:31 pm

Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Trasy Motocyklowe / Odp: Marzenia motocyklistów czyli trasy, które musisz pokonać
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Derkoś dnia Dzisiaj o 12:44:31 »
32 Droga Kaszubska, Polska

Trasa turystyczna dla zmotoryzowanych, wybudowana w latach 1965-1967 na atrakcyjnym i malowniczym odcinku Kaszubskiego Parku Krajobrazowego na terenie województwa pomorskiego.Początek swój bierze w Garczu (na skrzyżowaniu z drogą wojewódzką nr 211) i przebiega poprzez Chmielno, Zawory, Ręboszewo, Brodnicę Dolną i Ostrzyce. Ostatni odcinek Drogi Kaszubskiej przebiega w bezpośrednim sąsiedztwie Wieżycy i kończy się na skrzyżowaniu z drogą krajową nr 20 ze Stargardu do Gdyni.



2
Laboratorium C-MOTO / Odp: Schuberth SRC system - interkom - recenzja
« Ostatnia wiadomość wysłana przez zibi dnia Wczoraj o 15:22:16 »
Mam 10 na pokładzie, o problemach z systemem nie słyszałem.
3
Laboratorium C-MOTO / Odp: Schuberth SRC system - interkom - recenzja
« Ostatnia wiadomość wysłana przez spider35 dnia Wczoraj o 15:19:44 »
Tak. Kablem. A powiedz mi jaki masz system na komputerze?
Bo podobno na Windows 8 mogą być problemy. A taki właśnie mam.
4
Laboratorium C-MOTO / Odp: Schuberth SRC system - interkom - recenzja
« Ostatnia wiadomość wysłana przez zibi dnia Wczoraj o 15:13:53 »
A podłączasz się kablem?, ja ciągle to robiłem bez problemu :)

5
Trasy Motocyklowe / Odp: Marzenia motocyklistów czyli trasy, które musisz pokonać
« Ostatnia wiadomość wysłana przez cezi dnia Wczoraj o 14:49:02 »
31. Przełęcz Knurowska (846 m n.p.m.)

Ponad 20 zakrętów w lewo i drugie tyle w prawo czynią z tej trasy jedną z najciekawszych motocyklowych dróg w regionie. Droga pomiędzy Harklową a Ochotnicą Górną powinna się znaleźć obowiązkowo w planach wycieczkowych po Podhalu.
Przełęcz Knurowska (zwana Furcówką), bo to na jej siodło musimy się wdrapać krętą drogą, leży w Gorcach na wysokości 846 m n.p.m. Oddziela masyw Turbacza od Pasma Lubania. Prowadzi przez nią droga powiatowa, która znacząco skraca drogę z Nowego Targu do Tylmanowej.
Zdecydowana większość zakrętów znajduje się pomiędzy siodłem przełęczy, a wspomnianą miejscowością Knurów. Ciasne, naprzeciwległe agrafki aż zachęcają do odkręcenia manetki i składania się jak zawodowcy rodem z MotoGP.  Ale nie ma co szaleć – bardzo często na asfalcie zalegają kamienie i piasek, a z przeciwka wyskakują samochody. Często można spotkać duże busy i dostawczaki, których kierowcy dość śmiało ścinają ciasne zakręty i mają gdzieś ograniczenia tonażu obowiązujące na tej drodze. Wiosną i jesienią na przełęczy zalega śnieg, a zacienione zakręty często pokrywa cienka warstwa lodu.
Im bliżej Knurowa – tym piękniejsze widoki na Jezioro Czorsztyńskie i Tatry. Z samej przełęczy niewiele widać – widoki zasłaniają Gorce
Koniecznie musicie przejechać tę drogę podczas wizyty na Podhalu. Punkt obowiązkowy i kropka. Na samej przełęczy nawet można pokusić się o nocleg na dziko, bo miejscówka „zacna”  ;D







6
Laboratorium C-MOTO / Odp: Schuberth SRC system - interkom - recenzja
« Ostatnia wiadomość wysłana przez spider35 dnia Wczoraj o 14:18:52 »
Witam.

Trochę odgrzewam wątek :)
2 lata temu kupiłem Schuberth SRCS System do swojego C3 Pro.
Zaraz po zakupie zainstalowałem program ze strony Schubertha do łączenia się z kaskiem.
Niestety nie chcę się połączyć z kaskiem. Wszystko mam prawidłowo podłączone, system SRCS w kasku włączony i za każdym razem jest to samo:




Czy komuś udało się połączyć z kaskiem C3 Pro i np. zaktualizować oprogramowanie?
7
Trasy Motocyklowe / Odp: Marzenia motocyklistów czyli trasy, które musisz pokonać
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Derkoś dnia Wczoraj o 13:42:49 »
30 Kanion Jermy, Serbia

Kanion rzeki Jermy to jedna z najpiękniejszych tego typu atrakcji naturalnych w Serbii. Wąwóz, którym płynie rzeka znany jest także pod inną nazwą – Vlaška. Wzdłuż rzeki biegnie asfaltowa droga nr 223 łącząca miejscowości Sukovo i Trnski Odrovici.



Ściany skalne pną się bardzo wysoko – w pobliżu wsi Vlasi osiągają wysokość ponad 200 m. Droga jest bardzo wąska, miejscami ma szerokość tylko jednego samochodu. Dodatkowym utrudnieniem są zwieszające się nad jezdnią skalne sufity.



Budowę drogi ukończono w roku 1927. Powstała dla funkcjonującej tutaj do lat 60. kopalni Rakita. Po jej zamknięciu drogę w latach 70. wyasfaltowano. Do dziś droga cieszy się jednak złą sławą – głównie ze względu na spadające ze stromych zboczy kamienie oraz bardzo słabe oznakowanie i zabezpieczenie.





Długość trasy: 17 km
Nawierzchnia: asfalt
Maksymalne nachylenie: bd
Maksymalna wysokość: bd
Serpentyny: nie

Informacje wzięte ze strony motovoyager.pl
Stopień trudności: średni
8
Laboratorium C-MOTO / Odp: Kurtka turystyczna RST Adventure II Pro Series
« Ostatnia wiadomość wysłana przez gibek73 dnia Wczoraj o 11:57:45 »
Decyzji o zakupie jeszcze nie podjąłem ale zobaczymy :)

będzie Pan zadowolony   :naughty:
Ja jestem  :RT
9
Laboratorium C-MOTO / Odp: Kurtka turystyczna RST Adventure II Pro Series
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Viniu dnia Wczoraj o 10:05:06 »
Wczoraj mierzyłem tę kurteczkę w wersji III i musze przyznać, że bardzo porządna kurtka. Wiele możliwości w dalekiej turystyce. W pełnym uzbrojeniu miałem wrażenie że jestem pancerny na wszystko to co może mnie spotkać w podróży.
W przypadku wypięcia podpinki lub obydwu podpinek kurtka staje się zdecydowanie lżejsza, co poprawia jej użytkowanie na co dzień.
Myślę sobie że spokojnie dałaby radę podczas mojej ostatniej wyprawy na NordKapp gdzie w Estonii dostaliśmy 36 st C upałem aby wjechać na północ Norwegii w temperatury rzędu 8 st C z porywistym wiatrem.

Decyzji o zakupie jeszcze nie podjąłem ale zobaczymy :)

Nie ma co paczać, trza kupać - jak mawia Maciejowa na bazarze...  ;;)
10
Laboratorium C-MOTO / Odp: Kurtka turystyczna RST Adventure II Pro Series
« Ostatnia wiadomość wysłana przez zibi dnia Wczoraj o 09:04:19 »
Wczoraj mierzyłem tę kurteczkę w wersji III i musze przyznać, że bardzo porządna kurtka. Wiele możliwości w dalekiej turystyce. W pełnym uzbrojeniu miałem wrażenie że jestem pancerny na wszystko to co może mnie spotkać w podróży.
W przypadku wypięcia podpinki lub obydwu podpinek kurtka staje się zdecydowanie lżejsza, co poprawia jej użytkowanie na co dzień.
Myślę sobie że spokojnie dałaby radę podczas mojej ostatniej wyprawy na NordKapp gdzie w Estonii dostaliśmy 36 st C upałem aby wjechać na północ Norwegii w temperatury rzędu 8 st C z porywistym wiatrem.

Decyzji o zakupie jeszcze nie podjąłem ale zobaczymy :)
Strony: [1] 2 3 ... 10